FLORMAR Deluxe Cashmere Lipstick Stylo DC26

   Witajcie kochani :)
Do zeszłego miesiąca nie miałam żadnego produktu marki Flormar, ale dzięki maxineczce (dzięki kochana!) postanowiłam to zmienić. Ponieważ całkiem niedaleko mojego domu, w galerii handlowej jest stanowisko Flormaru, dlatego też kupiłam tam mój pierwszy produkt i akurat (na moje wielkie szczęście!) trafiło na szminkę  serii Deluxe Cashmere o odcieniu DC26.




Od jakiegoś czasu zastanawiałam się na takim ciemnowiśniowym odcieniem, ale bałam się że nie będę dobrze w takowym wyglądać, więc nie inwestowałam w nic droższego. I był to strzał w 10! 




Ogólnie jestem zachwycona jakością i zapachem. Szminka przecudnie pachnie malinkami :) Uwielbiam takie zapachy. Natomiast jakość jest porównywalna z pomadkami z MAC'a. Odcień też jest powalający.




Na ręce wychodzi jaśniejszy niż na moich ustach, ponieważ ja mam bardzo ciemne usta (jak na moja karnację) i w połączeniu kolor jest niesamowity. 

Reasumując, plusy:
+ piękny zapach,
+ przyjemna aplikacja, łatwo się rozprowadza,
+ długo się utrzymuje na ustach (bez poprawek ok. 4 h),
+ niska cena za taka jakość (ok. 18 zł).

Minusy:
- hmmm... brak ;)

Komentarze

  1. ładny kolor! taki niby konkretny, ale nie dający po oczach :)
    szkoda, że nie pokazałaś jak na ustach się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Chciałam zrobić odrębny post ze wszystkimi moimi ulubieńcami szminkowymi wraz ze zdjęciami (przede wszystkim na ustach). Mam nadzieję, że już niedługo...

      Usuń
  2. Wow! super kolor, właśnie takie lubię i szukam identycznych czerwieni! :) Szkoda, że nie trafiłam do Ciebie wcześniej, bo byłam w Polsce i Flormar miałam pod nosem. Dla mnie ta firma to odkrycie 2011 r. :D mają rewelacyjne lakiery do paznokci i część kolorówki, nie wszystko jednak i tak gromadka by się uzbierała.
    Ciekawe, czy jest w stałej sprzedaży, czy tylko to jakaś seria? bo Flormar ma dziwnego (mało rozumnego) dystrybutora w PL....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie super kolor, jeden z moich ulubionych :) I dałam za szminkę niecałe 20 zł, a jakoś można porównać do szminek z wyższej półki :) Wiem, że jest to nowa seria, która wyszła na jesień, ale czy limitowana, to nie wiem...
      Jakbyś ją bardzo chciała, to możemy się dogadać :) Może udałoby mi się jeszcze ją dorwać.
      Lakiery też są świetne, szczególnie polubiłam matowe :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tarte Shape Tape Contour Concealer

Koh Gen Do Maifanshi Aqua Foundation

Matowe pomadki według Clinique, czyli gdzie ten mat?