MAC Lip Pencil In Synch

   Witam wasz wszystkich a ten ponury poniedziałek... Po raz pierwszy w tym roku (raczej, to powinnam napisać, że tej jesieni ;) ) spadł śnieg... Trzeba się chyba z tym faktem pogodzić. Zatem na miły początek tygodnia krótki post z moją ulubioną kredką do ust.

Postanowiłam kupić ostatnio kredkę, która ujarzmi moje pomadki. I znalazłam w MACu świetną kredkę, która pasuje zarówno do mojej pomadki z UD Native oraz do MACowej Creme d'Nude czy Hue.








Lubię ją przede wszystkim za to, że pasuje do moich ulubionych szminek, jakie używam najczęściej. Dzięki czemu mam uniwersalny produkt.






A tak się prezentuje na ręce:



Od góry: kredka In Synch, pomadka UD Native,
pomadka MAC Creme d'Nude, MAC Hue


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tarte Shape Tape Contour Concealer

Koh Gen Do Maifanshi Aqua Foundation

Matowe pomadki według Clinique, czyli gdzie ten mat?