Przygotowania do Sylwestra z YSL

   Witajcie kochane,
Ponieważ zaczął się grudzień, w sklepach czuć coraz bardziej świąteczne klimaty, więc i mi udzieliło się to mikołajkowe szaleństwo :D Z tej okazji zaczęłam buszować po sklepach w poszukiwaniu kreacji na ostatni dzień tego roku :) Oczywiście nie sukienka dla mnie okazała się najważniejsza, a fakt jak się w tym roku umaluję na powitanie nowego... No i zaczęłam od pomadki ;)

Gdy moim oczom ukazała się pomadka YSL Rouge Volupte w odcieniu 27 moje oczęta się zaświeciły i wiedziałam już w co ubiorę moje usta na przywitanie Nowego Roku :D

YSL Rouge Volupte 27

YSL Rouge Volupte 27

YSL Rouge Volupte 27


Samo opakowanie robi wrażenie, jest naprawdę niesamowite. Wczoraj miałam okazję przetestować ją, gdyż wybrałam się do koleżanki na urodziny i powiem szczerze, że jestem naprawdę bardzo mile zaskoczona, to był MEGA dobry zakup :)

YSL Rouge Volupte 27


YSL Rouge Volupte 27 (jedna warstwa)


Kolor jest cudny, bardzo intensywny i długo wytrzymuje na ustach. Bez poprawek wytrzymuje nawet do 5 godzin, podczas picia. W trakcie jedzenia trochę się zmazuje, ale naprawdę odrobinę i na szczęście bardzo równomiernie. Gdybym miała kupować jeszcze raz pomadkę na większe wyjścia, to zdecydowanie ponownie byłaby to YSL Rouge Volupte.

Jak dla mnie YSL Rouge Volupte 27 w pełni zasługuję na ocenę 5/5.


Zalety:
+ trwałość,
+ wygodne nakładanie, jest aksamitna i bardzo miękka,
+ niesamowity wybór odcieni,
+ 27 jest PIĘKNA,
+ bardzo dobra pigmentacja,
+ piękne opakowanie.

Wady:
- lekko wysusza, trzeba więc dobrze przygotować usta.


Komentarze

  1. Przesliczny ten kolorek :-D mialam kiedys kilka odcieni tej szminki i byly wszystkie cudowne. Takie jak maselko na ustach :-D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tarte Shape Tape Contour Concealer

Koh Gen Do Maifanshi Aqua Foundation

Matowe pomadki według Clinique, czyli gdzie ten mat?