Makeup Revolution Blush & Contour Palette

Witajcie Kochani,
Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój ostatni nabytek. Głośno się ostatnio zrobiło na blogosferze i youtubie na temat marki Makeup Revolution. Więc i ja postanowiłam spróbować i zobaczyć czy faktycznie jest o co tyle hałasu. 
Po dłuższych oględzinach ich stronki, zdecydowałam się na paletę róży. Wprawdzie w nazwie jest napisane, że jest to też paleta do konturowania, ale patrząc obiektywnie na kolory, to nie ma w tej paletce żadnego, który odważyłabym się użyć do konturowania. Do mojego koszyczka trafiła więc paleta w odcieniu Hot Spice.



Cena tej paletki to 6 funtów. Oczywiście, zamawiając ze strony Makeup Revolution musimy zapłacić jeszcze za przesyłkę, więc dobrze zrobić od razu zakupy, np. z koleżanką. Chociaż z tego co mi wiadomo, jest teraz letnia promocja i przesyłki międzynarodowe są za darmo :) Warto więc się skusić.

Paleta ma czarne, plastikowe opakowanie. Wydaje mi się, że nie przeżyła by upadku z większej wysokości. Jednakże wolę takie opakowania, niż te przezroczyste, które mają palety Iconic. 



Opakowanie jest błyszczące (nie wiem czemu na moich zdjęciach wygląda jakby było matowe).

Zawartość prezentuje się bardzo ładnie. W opakowaniu otrzymujemy 8 róży, 3 z drobinkami, 2 perłowe, które mogą posłużyć jako rozświetlacz oraz 3 zupełnie satynowe. 



Odcienie bardzo przypadły mi do gustu, bo ostatnio właśnie czegoś takiego szukałam. Same róże przy nakładaniu delikatnie się w opakowaniu osypują, ponieważ mają bardzo miękką teksturę. 
Nastawiona byłam bardzo sceptycznie do tej palety, jednak niepotrzebnie. Uważam, że za tą cenę dostajemy naprawdę bardzo dobrej jakości produkt. Malując się koło 6 rano, nadal pod wieczór róż pozostaje widoczny na swoim miejscu. Jest to produkt zdecydowanie mocno napigmentowany, przez co wystarczy odrobinka, aby nadać policzkom ładny wygląd. Dla niektórych może to być minus, bo łatwo sobie zrobić nimi krzywdę. Jednakże, dla osób, z lekką ręką będą idealne. 

Od lewej: górny rząd, następnie dolny (też od lewej)

Ogólna ocena produktu: 4/5.

Czy macie jakieś produkty tej marki, które polecacie?


Komentarze

  1. Hmmm, nawet nie znam tej firmy:) To osypywanie mnie trochę zniechęca, ale same kolorki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze miesiąc temu też nie znałam, ale na youtubie jest o tej marce ostatnio głośno.

      Usuń
  2. jeszcze nie jestem w posiadaniu żadnego produktu tej marki ale poluję na Bushing Hearts :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, te serduszka są rewelacyjne :) Opakowanie mnie zachwyca.

      Usuń
  3. też mam ochotę na tę paletę i na róż w serduszku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie moje kolorki, ale paletka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze druga paletka z innymi kolorami, bardziej czerwono- różowymi :)

      Usuń
  5. Nie mam nic z tej marki alu posród moich niemieckich blogerek jest ta firma znana i lubiana :)
    Kolorki wygladaja bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki bardzo mi się spodobały, chociaż jeszcze miesiąc temu nie znałam tej marki w ogóle :) Wszystko wina youtuba :D

      Usuń
  6. Firmy nie znam, ale nieźle prezentuje się ta gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze niedawno też nie znałam :) Ale teraz się cieszę, że już znam :)

      Usuń
  7. Bardzo przyjemne kolory :) podoba mi się choć marki nie znam zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki faktycznie bardzo fajne, takie wiosenno- letnie :)

      Usuń
  8. Fajna, pokaźna paleta:) chyba jeszcze takiej palety róży nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tę paletkę ;-) Ciekawe produkty za niską cenę, posiada Makeup Revolution

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tarte Shape Tape Contour Concealer

Koh Gen Do Maifanshi Aqua Foundation

Matowe pomadki według Clinique, czyli gdzie ten mat?