Giorgio Armani Eyes To Kill Quad 3 (Pantelleria)

   Ostatnio dosłownie oszalałam na punkcie cieni z GA. Ich jakość, kolorystyka i inne atuty przekonały mnie do zakupu kolejnej paletki, tym razem trójeczki. Jest to niestandardowy dobór kolorów, jak dla mnie idealny na ponure, jesienne dni, który bardzo mnie oczarował. 


W tej czwórce otrzymujemy trzy cienie satynowe z delikatnym połyskiem i jeden cień matowy. Opakowanie jest standardowe jak na ciebie Armaniego (opakowanie identyczne jak w przypadku opisywanego przeze mnie wcześniej quadu nr 9 tutaj), bardzo ładne i poręczne z grawerem GA na otwarciu. 


Co do jakości samych cieni, to nie mam im nic do zarzucenia. Wszystkie cztery idealnie się rozcierają, nie osypują, co też jest bardzo ważne, bo mogę spokojnie malować oko, nie martwiąc się co pod nim zostanie. Są to kolory bardzo delikatne, a jednocześnie odważne. Śmiało mogę polecić tę paletkę osobom, które nie miały do tej pory odwagi aby zdecydować się na mocniejsze kolory. 




Podobnie jak w przypadku poprzedniej paletki mogę stwierdzić, że osoby szukające tańszych zamienników znalazłyby dla każdego z tych czterech cieni odpowiednik, jednak ja jestem zakochana tak bardzo w jakości zawartości, sposobie wykonania i wyglądzie paletki, że nie mogłam się jej oprzeć.

Zaciekawiła mnie nazwa tej paletki - Pantelleria. Postanowiłam zapytać "wujka google" i wynik mnie bardzo zaciekawił. 

Otóż, jak się okazuje, Pantelleria jest to wyspa we Włoszech, w regionie Sycylii. Ciekawostką jest to, iż "W latach 70. w posiadłość na wyspie zainwestował Giorgio Armani, w której gościł m.in. takie osobistości i gwiazdy jak: Sting,MadonnaGérard Depardieu. Sam Armani otrzymał tytuł honorowego obywatela wyspy".

Wiemy zatem co było inspiracją do stworzenia tejże paletki.





Patrząc na te krajobrazy faktycznie widać, iż jest to niezwykle urzekające miejsce...


Komentarze

  1. Fajna paletka na jesień ;) Kolory zostały ciekawie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa paletka, choć nie moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie GA są świetne. Ta paletka jest dla mnie za zimna, bo ostatnio uderzam w cieplejsze tony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio miałam fazę cieplejszych odcieni, ale jakoś tak, jak przychodzi jesień lubię się pobawić różnymi chłodniejszymi odcieniami, które mi się z jesienią kojarzą :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, ostatnio stały się moimi ulubionymi :)

      Usuń
  5. Ja się nigdy na takie kolory u siebie nie odważyam, ale obiektywnie stwierdzam, że są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że są naprawdę delikatne i na oku tworzą bardzo delikatną poświatę koloru :) Faktycznie, są przecudne :)

      Usuń
  6. Przepiękna! Choć mało jesienna, ale to akurat dobrze. Jesień nie musi być szara, bura i ponura. W każdym razie nie na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, trzeba czasami co nieco ożywić jesienne klimaty :)

      Usuń
    2. Jestem jak najbardziej ZA! :)

      Usuń
  7. Piekna ;) bardzo ladnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo przypadła do gustu, jednocześnie delikatna, a jednak ma w sobie ten pazur :)

      Usuń
  8. jak na firme to dla mnie mega słaba paletka niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej zieleni bym się bała, ale paletka i tak bardzo mi się podoba :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też się bałam takich odcieni, ale ostatnio eksperymentuje i jestem zachwycona efektem :)

      Usuń
    2. Ja za chwile będę robiła kolejne podejście do takich odcieni, zobacymy jak to wyjdzie ;-)

      Usuń
    3. Daj znać zatem co z tego wyjdzie, czy miłość czy jednak nie? ;) Będę trzymać kciuki :)

      Usuń
  10. cudna paleta
    świetny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe kolory, takie... niestandardowe. Myślę że można z nią zrobić całkiem interesujące oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę i dlatego zakupiłam tą paletkę :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tarte Shape Tape Contour Concealer

Matowe pomadki według Clinique, czyli gdzie ten mat?

Koh Gen Do Maifanshi Aqua Foundation