I'm back :)

Dużo czasu minęło od mojej ostatniej bytności na blogu… Za dużo… 
W pewnym momencie mojego życia powzięłam kilka poważnych decyzji, które spowodowały wiele zmian w moim życiu. Zmiany te, w swoich skutkach były pozytywnie, ale kosztowały mnie dużo energii i wyrzeczeń. Efektem tego nawału emocji i wydarzeń była przerwa w blogowaniu. Teraz, kiedy co nieco się uspokoiło, powracam do Was pełna sił i energii :) W sumie to błędem jest stwierdzenie, że się uspokoiło, bo właśnie urządzam mieszkanie (po drugiej przeprowadzce w tym roku), szykuję się do własnego ślubu itp. Jednakże jestem gotowa pełną parą wrócić do tego co kocham i co sprawia mi mega przyjemność :) 

Mam nadzieję, że z chęcią wrócicie do mnie i z przyjemnością będziecie czytać kolejne wpisy. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i życzę udanego piątku (mimo, iż jest to 13-sty). Buziaki! 

Komentarze

  1. Nooo! Aż się zdziwiłam patrząc na blogroll!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dużo czasu minęło, aż jestem podekscytowana :)

      Usuń
  2. Najważniejsze, że wróciłaś ;) A zmiany są potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mi te zmiany były bardzo potrzebne :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś :D Dawaj zaraz tu nam dużo pościków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bardzo cieszę :) Pierwszy pościk już się pisze :D

      Usuń
  4. Milo Cie widziec :) w takim razie czekam na kolejne posty :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Mam w planach setki pomysłów na kolejne posty :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tarte Shape Tape Contour Concealer

Koh Gen Do Maifanshi Aqua Foundation

Matowe pomadki według Clinique, czyli gdzie ten mat?