Marc Jacobs paletka 7 cieni 214 The Night Owl

Witajcie Kochani,
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić jedną z paletek, o których ogólnie mało się mówi w blogosferze. Sama marka Marc Jacobs niedawno się pojawiła na naszym rodzimym rynku, a to za sprawą Sephory. Jednakże ja tą paletkę miałam troszeczkę wcześniej i gdy marka u nas zawitała, miałam już wyrobione zdanie na jej temat. Mowa tutaj o paletce Style Eye-Con No.7 w odcieniu 214 The Night Owl. 

Marc Jacobs Style Eye-Con No.7 214 The Night Owl


Paletka ta nie pojawiła się u nas w kraju, gdyż z tego co wiem, jest to limitowana edycja. Warta jednak ogromnej uwagi ze względu na jakość cieni.

Marc Jacobs Style Eye-Con No.7 214 The Night Owl

Samo opakowanie, jak na markę przystało, kusi bardzo swoim pięknem, prostotą i wyrafinowaniem. W środku znajdujemy siedem niesamowicie napigmentowanych cieni, które moim zdaniem są jednymi z lepszych na rynku. Genialnie się nanoszą na pędzel, nie osypują, cudnie blendują i na oku, nawet bez użycia bazy wytrzymują cały, długi dzień. 

Marc Jacobs Style Eye-Con No.7 214 The Night Owl

Pigmentacja jest powalająca. Wystarczy jedno maźnięcie, aby wydobyć piękno każdego cienia. Poniżej swatche,gdzie każdy został wykonany poprzez jednokrotne przejechanie po dłoni. 


Jak dla mnie nic dodać, nic ująć. Jeżeli ktokolwiek zastanawia się nad paletką z Marca, mogę powiedzieć śmiało, że będzie to dobra inwestycja :)
Czy macie jakieś paletki z Marc Jacobs? Chętnie się dowiem, bo jakoś nie jest o nich głośno na innych blogach.





Komentarze

  1. kolory piękne, rzeczywiście mało jej w blogosferze, większośc pokazuje neutrale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) I dlatego właśnie stwierdziłam, że w związku z tym warto o niej wspomnieć :)

      Usuń
  2. Macalam te paletki w sephorze i przepadlam, ale poki co jeszcze sie powstrzymalam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to podziwiam, jesteś twarda :) Ja bym nie dała rady wyjść z Sephory chociaż bez jednej :D

      Usuń
  3. Niebanalne zestawienie, szczególnie to stare złoto lekko wpadające w oliwkę jest piękne i unikalne. Ja mam Lolitę i cóż, uważam, że nie była warta swojej ceny. Cienie w większości są dobrej jakości, ale niczym nie porywają, kolory są bardzo powtarzalne a dwa z nich uważam za pomyłkę (opalizujący róż i koszmarny osypujący się na całą twarz brokatowiec). Nie ciągnie mnie już do Marca, bo paleta mnie nie zachwyciła i uważam, że to jednak zmarnowane pieniądze a pomadka z serii New Nudes to kompletna pomyłka i żenująca jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to stare złoto to mój ulubiony kolor z tej paletki :) Na oku wygląda olśniewająco :) Innych palet nie miałam, więc zakładałam, że wszystkie są podobnej jakości, ale skoro piszesz, że ta Twoja już nie, to będę się mieć na baczności przy kolejnych zakupach, aby nie topić z jakimś niewypałem. Tą paletkę mogę polecić z czystym sumieniem, jest super! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tarte Shape Tape Contour Concealer

Koh Gen Do Maifanshi Aqua Foundation

Matowe pomadki według Clinique, czyli gdzie ten mat?