Becca Shimmering Skin Perfector Pressed Champagne Pop

   Rozświetlacze marki Becca towarzyszą mi odkąd zaczęłam interesować się makijażem i regularnie oglądać filmy na youtubie w tej tematyce. Nie ma zresztą chyba na tej planecie miłośnika makijażu, który by nie słyszał o rozświetlaczach marki Becca. Ja długo się opierałam przed zakupem, ponieważ nigdzie stacjonarnie nie byłam w stanie ich obejrzeć. Ale odkąd i mnie dopadł trend na rozświetloną skórę, wiedziałam że nie obejdę się bez tego cuda. No i stało się. Korzystając z okazji, że Jacklyn Hill wypuściła odcień, który najbardziej przypadł mi do gustu, czyli Champagne Pop, zakupiłam ten mały obiekt pożądania.
Becca Shimmering Skin Perfector Pressed Champagne Pop

Samo opakowanie jest standardowe, jak na tą markę. Mi się bardzo podoba, bo z jednej strony jest takie nowoczesne, nieco nierealne (jak statek kosmiczny ;)), a zarazem bardzo wytrzymałe i stabilne.
Becca Shimmering Skin Perfector Pressed Champagne Pop

W środku mamy lusterko, którego akurat praktycznie nie używam. Jak dla mnie jest za małe na robienie przy nim makijażu. Ale nie jest to dla mnie problem, gdyż nie dla lusterka kupiłam ten rozświetlacz.
Becca Shimmering Skin Perfector Pressed Champagne Pop

W swojej kolekcji mam sporą ilość rozświetlaczy, więc na początku bałam się zawodu, ale na szczęście się nie rozczarowałam. Champagne Pop jest przepiękny, efekt jaki daje na buzi jest po prostu magiczny. Jest to piękna tafla, nie jakiś tani brokatowy błysk. Jest to po prostu totalnie efekt WOW! Czyli to czego szukałam. Utrzymuje się na moje kości jarzmowej cały, długi dzień bez jakichkolwiek poprawek.
Becca Shimmering Skin Perfector Pressed Champagne Pop

Becca Champagne Pop


Champagne Pop marki Becca jest produktem niesamowitym i nie dziwię się, że jest wychwalany przez wszystkie youtuberki. Mam w swojej kolekcji kilka rozświetlaczy, ale każdy z nich wypada blado w porównaniu z rozświetlaczem marki Becca. Nawet sławna Mary Lou wypada blado przy takiej konkurencji.

Od lewej: Becca Champagne Pop, 
the Balm Mary Lou Manizer


Od lewej: Becca Champagne Pop, 
the Balm Mary Lou Manizer

Jeżeli zatem szukacie efektu, który będzie bił po oczach, to zdecydowanie polecam Beccę. Jedyne tylko co weźcie pod uwagę przed zakupem, to fakt, że odcień od Jacklyn nie jest przeznaczony dla bladziochów. Jeżeli więc jesteś w MACu pomiędzy NC20 a NC25 (albo i więcej), to śmiało możesz uderzać w ten produkt. Jeśli jednak używasz NC15, to zdecydowanie odradzam ten odcień, gdyż będzie zbyt ciemny.

Macie jakieś produkty marki Becca godne polecenia?

Komentarze

  1. Czekam na produkty Becca w Polsce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, chciałabym aby były dostępne w PL :) Marzenia... Ja się już wolę nie nastawić, bo nadal mam w pamięci plotki na temat rzekomego pojawienia się W Sephorze ABH.. I co? I nic :(

      Usuń
  2. Myślę, że mogłabym się z nim polubić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wierz mi, mogłabyś się nawet w nim zakochać! :)

      Usuń
  3. Kolor na tak ale nie cierpię J.Hill i dlatego nie kupie tego rozjaśniacza!
    A słyszałaś o dramacie z jej ostatnia paleta z współpracy z BECCA ? Wyprodukowana w Chinach i skład jest tak kiepski ze aż boli! Zero pigmentacji! Ludzie oddawali je spowrotem ! :-////
    A szkoda bo BECCA cieszy sie dobrym zdaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nawet ją lubię, chociaż ja dowiedziałam się o całej akcji z paletką cieni z tej serii, to "kopara" mi opadła aż do ziemi. Szok! W ogóle jestem w szoku, że Becca, taka marka, pozwoliła sobie na wyprodukowanie takiego bubla! Ciekawa jestem kto tak naprawdę zawinił. Jacklyn tłumaczyła się, że mało miała z tym wspólnego... Ciekawe... Chociaż cała ta afera spowodowała, że wiele osób straciło do marki zaufanie.

      Usuń
  4. Bardzo lubię produkty marki Becca, ja mam Opal w wersji płynnej ;) Polecam jeszcze prasowany puder mineralny- jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak Ci się sprawdza wersja płynna? Ja jakoś do wersji płynnych nie mogę się przekonać :) Lubię za to Stick np. z Marca Jacobsa :)
      Mówisz, że puder mineralny jest fajny... Hmmm.... Muszę się więc koło niego zakręcić :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tarte Shape Tape Contour Concealer

Koh Gen Do Maifanshi Aqua Foundation

Matowe pomadki według Clinique, czyli gdzie ten mat?